top of page

Return policy

SUENA Yataklar: 100 Gece Deneme Süresi ve İade Politikası

Eğer SUENA yataklarınızdan herhangi bir sebeple memnun kalmazsanız, iade veya değişim talebinizi teslimat tarihinden itibaren 100 gece içinde Ürün İadesi sayfamızdan veya 0850 123 45 67 numaralı müşteri hizmetlerimizden iletebilirsiniz.

İade etmek istediğiniz yatak için herhangi bir sebep belirtmek zorunda değilsiniz. İade talebiniz alındıktan sonra, yatağınız anlaşmalı nakliye firmamız tarafından ücretsiz olarak geri alınır. Yatağınızın tarafımıza ulaşmasını takip eden 7 iş günü içerisinde, ödeme yaptığınız yöntemle para iadesi gerçekleştirilecektir. Kredi kartı iadeleri, bankaların prosedürlerine bağlı olarak 2-5 iş günü sürebilir.

100 Gece Deneme ve İade Koşulları

SUENA yatağınıza alışmanız bazen 30 ila 60 gün arasında değişebilir. Bu nedenle, iade işlemi başlatmadan önce yatağı en az 60 gün denemeniz gerekmektedir. 60 gün sonrasında iade talebinizi oluşturabilirsiniz.

İade edilecek yatakların formunun bozulmamış olması, üzerinde kalıcı leke, kesik veya yanık bulunmaması gerekmektedir. İade talebiniz için Ürün İade Formumuzu doldurmanız veya support@suena.com adresine e-posta ile talebinizi iletmeniz yeterlidir.

İade sürecinde yatağınızın nakliye planlamasını biz yapabiliriz. Anlaşmalı nakliye firmalarımız ile yapılan iade işlemlerinde geri gönderim ücreti tarafımızca karşılanır.

Eğer kampanya kapsamında promosyon ürünü hediye edildiyse, iade edilen yatakla birlikte bu hediyenin de geri gönderilmesi gerekmektedir.

Yatağınızı iade etmek için orijinal naylon ambalajını saklamanızı öneririz. Yatak iadesinde kutu talep edilmez ancak ambalajlama sırasında yatağın tekrar bu naylon paket içerisine koyulması ve dikkatlice paketlenmesi gerekmektedir.

Özel ölçüde üretilmiş kişiye özel yataklar, bebek ve çocuk yatakları, yastıklar ve diğer uyku aksesuarları 100 gece deneme süresi kapsamında değildir ve iade edilemez.

İade Edilen SUENA Yataklar Ne Oluyor?

SUENA’nın önceliği her zaman müşterileri

nin memnuniyetidir ve iade oranlarını en düşük seviyede tutmaktır. Müşterilerimiz SUENA yataklarından memnun kalmazsa, hiçbir koşul veya zorluk çıkarmadan iade taleplerini kabul ederiz.

İade edilen SUENA yataklar, sterilize edilerek mağaza teşhirlerinde, ürün fotoğraf çekimlerinde veya sosyal sorumluluk projelerinde değerlendirilir. Bu yataklar kesinlikle başka müşterilere satılmaz ve yeniden pazarlanmaz.

Diğer SUENA Uyku Ürünleri İade Politikası

SUENA uyku ürünlerinden herhangi bir nedenle memnun kalmazsanız, iade veya değişim talebinizi teslim tarihinden itibaren 14 gün içinde yazılı olarak veya müşteri hizmetlerimiz aracılığı ile bildirebilirsiniz.

İade talebiniz alındıktan sonra ürünlerinizin iade koşullarına uygunluğu değerlendirilir ve onaylanırsa, ürünler anlaşmalı nakliye firması ile ücretsiz olarak geri alınır. Ürünleriniz bize ulaştıktan sonra 7 gün içerisinde ödeme yaptığınız yöntemle iade işlemi gerçekleştirilir. Kredi kartına yapılan iadeler bankaların prosedürlerine göre 2-5 iş günü sürebilir.

Genel İade Koşulları

İadeler, orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır (yataklar hariç). Orijinal kutusu veya ambalajı zarar görmüş, eksik, tekrar satılabilir özelliğini kaybetmiş ürünlerin iadesi kabul edilmez. İade talebiniz için Ürün İade Formumuzu doldurmanız gerekmektedir. İade sürecinde nakliye planlamasını biz yapabiliriz ve nakliye ücretleri tarafımızca karşılanır. Aksi takdirde kargo firması sizden taşıma ücreti talep edebilir.

Hasarlı veya Ayıplı Ürünlerin İadesi

Ürün teslimatında, kolilerin eksiksiz ve sağlam olduğunu mutlaka kontrol ediniz. Koli dışında bir hasar görmeniz durumunda, teslim almadan kargo görevlisine tutanak tutturunuz. Hasarlı veya ayıplı ürünlerin değişimi 14 iş günü içerisinde yapılacaktır ve sizden ek bir ücret talep edilmeyecektir.

Teslim sırasında fark edilmeyen hasarlı veya ayıplı ürünler için müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilir ve ürünün hasarını gösteren fotoğrafları iletebilirsiniz. Yapılan incelemede tüketici kaynaklı olmadığı tespit edilirse ürün birebir değiştirilecektir. Değişim yapılacak ürünle birlikte orijinal fatura ve iade alanlarının eksiksiz doldurulması gerekmektedir.

Eksik veya Yanlış Ürünlerin İadesi

Eğer siparişinizde eksik veya yanlış ürün varsa, eksik ürün notunu teslimat sırasında belirtmelisiniz. Yanlış ürünler için ise teslim almadan iade irsaliyesine not düşmelisiniz.

Her türlü iade ve değişim talepleriniz için “Bize Ulaşın” formunu kullanabilir veya +90 352 321 13 15 +90 352 321 28 72 numaralı telefonumuzdan bizimle iletişime geçebilirsiniz.

bottom of page